Excellent
4.1/510862Sur 10862 avis vérifiés partagés au cours des 24 derniers moisdepuis 24 mois
Openheid en vriendelijkheid
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Notre mère est à Henri Dunant depuis 2 mois. Mon frère et moi avons sélectionné cette maison de repos sur recommandation de l'hôpital, parce que l'accueil que nous y avons eu était chaleureux et surtout parce qu'on nous a rassuré sur la prise en charge au quotidien d'une personne de 95 ans, mal voyante, mal entendante et qui se déplace difficilement avec un rollator. Le suivi médical nous rassure et notre contact (la famille) avec toutes les personnes rencontrées est positif. Mais des membres du personnel non médical en contact avec notre mère (aides-soignant(e)s, personnel d'entretien ou de nuit, etc.) ont déjà créé plusieurs fois des situations extrêmement stressantes pour notre mère, ce qui a provoqué des chutes et des inconforts graves. Plusieurs fois, nous l'avons trouvée à moitié nue au milieu de la journée, essayant de se changer. Impossible car (1) il n'y avait ni papier de toilette, ni couches dans sa salle de bain et (2) en plus ma mère n'arrivait pas à se déplacer car une chaise bloquait le passage de son rollator. Un cercle vicieux s'est installé car ma mère se plaint que certaines aides-soignantes sont ‘brusques' et ‘désagréables' et elle hésite donc à utiliser son bracelet pour appeler de l'aide.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
We ondervinden nog steeds dat er te weinig verzorgend personeel is. Het ontbijt wordt regelmatig te laat gebracht, en soms veel te laat in't weekend (soms zelfs pas om kwart voor 10). Het bed wordt niet elke dag opgedekt, soms zelfs drie dagen na mekaar niet. Hulp wordt geweigerd door sommigen als er om gevraagd wordt, bv bij het aankleden 's morgens ... antwoord van de verzorgster: "dat moet je zelf doen, dat staat zo op papier". Nochtans zegt de KATZ-score: "moet volledig geholpen worden om zich te kleden en te wassen". Hij krijgt niet elke week een douche. Dat zou toch minstens 1 keer per week moeten gebeuren ... minstens. Als er op de noodknop geduwd wordt, wordt er soms heel laat gereageerd. Of zelfs niet. Respect en attentheid van het personeel: voor de meesten: 9/10; voor enkele anderen: 3/10.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Prettige woonomgeving, professioneel personeel, goede organisatie
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Zeker.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
un super accompagnement! Personnel très humain et à l'écoute
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
prima begeleiding in de minder mooie momenten
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Kamers kunnen gezelliger
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Réponse de l'entreprise Armonea
Goedemiddag Hartelijk bedankt voor uw feedback! Heel fijn dat u ons uw mening bezorgt via deze weg.
Zeer tevreden over alles....het minpuntje is wel de zeer hoge kost.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Vriendelijk personeel, goede opvolging van mijn vader
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
proper, efficiënt en behulpzaam
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Réponse de l'entreprise Armonea
Beste, Allereerst willen we u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze residentie te delen. Uw mening is erg belangrijk voor ons! Gezien de score vermoeden we dat onze voorziening meestal voldoet aan uw verwachtingen, maar aarzel niet ons op de hoogte te houden over nieuwe ideeën zodat we jullie een leuke thuis kunnen blijven geven! Vergeet zeker niet WZC Keymolen te volgen op onze Facebook pagina. Te vinden onder “WZC Keymolen”. Deze pagina geeft een volledig overzicht over de leuke activiteiten en onze liefdevolle bewoners! Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Team Keymolen
Familiale sfeer/gezellig
Réponse de l'entreprise Armonea
Beste, Bedankt voor het invullen van de enquête. Mvg, An Dommisse
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Familiaire sfeer, gemotiveerd personeel, psychologe aanwezig,
Réponse de l'entreprise Armonea
Beste Bedankt om onze bevraging in te vullen.
Goed wonen, vriendelijke omgeving en personeel
Réponse de l'entreprise Armonea
Heel erg bedankt voor jullie positieve feedback! Vriendelijke groeten, Griet Schoutteten, directeur Residentie Lindenhof.
Selon mon beau-père, il semble content des services proposés et de la bienveillance des membres du personnel...Pour l'instant tout semble bien se dérouler...
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Zeer vriendelijk personeel. Top services.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Onze pa is niet mobiel en zie ik altijd in zijn rolstoel. Zou die stoel nog eens gepoetst kunnen worden? Is echt nodig. Het weekmenu wordt bijna nooit doorgegeven, dat kan toch niet zo moeilijk zijn. Wel dikke pluim voor het activiteitenteam. Door hun foto´s kan ik zien waaraan pa deelneemt.
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Le personnel est très gentil
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Te duur en niet de kwaliteit die je mag verwachten van sommigen
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Vriendelijk personeel,aangename omgeving
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Réponse de l'entreprise Armonea
Beste familie, Hartelijk dank voor deze mooie feedback. Wij vinden jouw mening erg belangrijk en het doet deugd als onze zorg voor uw familielid gewaardeerd wordt. We doen er alles aan om dit zo te houden. Met vriendelijke groeten, Tom Van Lier Directeur Martinas
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Je suis satisfait des prestations de l'ensemble du personnel
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Er is te weinig personeel en sommigen spreken en verstaan te weinig Nederlands
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Attent vriendelijk
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Het spoelen en vervangen van de sonde van de papa wordt niet gedaan zoals werd voorgeschreven in het hospitaal. Bij ziekte moet er te lang gewacht worden op de dokter en eens de medicatie aankomt is het eigenlijk al te laat. In de drie jaar dat mijn papa daar zit is de prijs met 600 euro toegenomen tot bijna 3000 euro wat zeer hoog is in verhouding met de geleverde zorgen. Is niet de schuld van het aanwezige personeel, want die doen meestal heel hard hun best, maar wel aan het gebrek er aan
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Iedereen is heel vriendelijk, in het weekend misschien wat meer personeel, maar ik begrijp wel dat dit niet zo gemakkelijk is!
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
La personne que je connais et qui s'y trouve se plaint du mauvais fonctionnement et des nombreuses erreurs commises.
Réponse de l'entreprise Armonea
Beste, Hartelijk dank voor deze fantastische cijfers. Dit doet ons team goed. Mocht u in de toekomst vragen of bedenkingen hebben, spreek gerust iemand van ons team aan. Wij helpen u graag verder. mvg Team Dageraad
La résidence a pris contact avec l'auteur de l'avis
Maison de repos et de soins -
Site internethttps://www.armonea.be
DescriptionArmonea: 85 maisons de repos, service-flats et résidences dans toute la Belgique
À propos de WeDoxaWeDoxa est une société indépendante qui intervient en tant que tiers de confiance pour solliciter, modérer et publier les avis de patients. Les avis sont vérifiés pour délivrer au grand public une information fiable et de qualité. Les professionnels bénéficient d'une modération claire et équitable en lien avec la norme ISO 20488.